Game Review - Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Computer-Bestel.nl
Geplaatst op 13 April 2017  |  0 reacties  |  Door Richard  |  Games

Afbeelding van Game Review - Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands is al een tijd uit. Het leek ons bij Computer-bestel.nl een leuk spel en hebben nu voldoende gespeeld om hier een review over te schrijven.

Het verhaal

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands speelt zich af in Bolivia, een paar jaar van nu. Dit prachtige Zuid-Amerikaanse land is nu de grootste producent van cocaine ter wereld. Het machtige en medogenloze Santa Blanca drugskartel heeft het land veranderd in een narco-staat, wat leidt to wetteloosheid, angst, onrecht en geweld. De Ghosts, een elite US Special Forces-team, worden achter de vijandige linies gestuurd om chaos te creeren, te destabiliseren en uiteindelijk het bondgenootschap tussne het kartel en de corrupte regering te vernietigen.

De Gameplay

Er zijn veel soorten missies in Ghost Recon Wildlands, elk kun je op je eigen manier voltooien. Of je dit doet door middel van stealth, rennend schieten, van een afstand met een sniper of iets anders. Het spelen voelt soepel aan en doet mij denken aan GTA V en Tom Clancy's The Division. Het is net zoals GTA V en The Division een open wereld en kunt dus zelf bepalen wat en wanneer je iets doet. Voor de mensen die de Netflix serie "Narcos" hebben gezien, Wildlands voelt als of je in de serie zit.

Conclusie

Ghost Recon Wildlands heeft zeer goede gameplay en samen met een goed verhaal vormt dit tot een goed spel. Er is heel veel te doen en je zal je niet vervelen, dus het is zeker de moeite waard. Ben jij een fan van de serie Narcos of ben je een fan van openwereld spellen met een goed verhaal een goede gameplay, Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands is iets voor jou.