Verkrijg de volledige gebruikerservaring door akkoord te gaan met onze Cookie en Privacy verklaring. Weten waarmee je akkoord gaat? Check onze Privacy verklaring.
Accepteren

Klantenservice / FAQ

Mijn computer gaat niet aan, wat nu?
Controleer of het stopcontact werkt, de stekker van de stroomtoevoer aan beide kanten er goed in zit en of het knopje bij de stekker op I staat en niet op O.

I/O knop Uitleg

Indien de computer nog steeds niet opstart, verwijder dan alle randapparatuur (monitor, muis, toetsenbord, etc.) en probeer het nog eens. Als de computer nu wel opstart, dan is één of meer van je randapparaten mogelijk defect. Schakel de PC weer uit en sluit een randapparaat aan, alvorens weer op te starten. Dit herhaal je één voor één totdat je het randapparaat hebt gevonden die de storing geeft.

Start de computer nog steeds niet op, neem dan contact met ons op via info@computer-bestel.nl met je ordernummer, de situatie en duidelijke foto's van je GamePC.
Mijn computer gaat aan, maar ik krijg geen beeld?
Controleer of je de stekkers van de monitor (stroomtoevoer én HDMI/Displayport) goed aangedrukt hebt en dat ze in de juiste poorten zitten. Indien je een GamePC Basic hebt besteld zonder een toegewijde grafische kaart, dan gaat de HDMI/Displayport in de bijbehorende verticale poort aan de achterkant van de PC, bovenin. Wanneer je een GamePC besteld hebt met een grafische kaart, dien je de stekker van de monitor in de onderste compatibele (HDMI/Displayport), horizontale poort te drukken.

HDMI aansluiting Uitleg
Ik heb geen Wi-Fi.
Wi-Fi is een functie die niet standaard op alle moederbord is ingebouwd. Controleer dus eerst of het moederbord in jouw bestelling Wi-Fi capaciteiten heeft of dat je een aparte Internetkaart hebt toegevoegd aan je bestelling. Is dit niet het geval, dan kun je hiervoor een dongel aanschaffen. We helpen je graag verder met het uitzoeken van een passende module.

Standaard WiFi Dongel
Game WiFi Dongel

Je kunt ook bedraad met het Internet verbinden door een Ethernet-kabel van je modem te verbinden met de computer in de betreffende poort.
Mijn Wi-Fi ontvangst is slecht.
Voor een goed functioneren van de Wi-Fi, maakt de module gebruik van antennes. Controleer dus eerst of de meegeleverde Wi-Fi antennes (zwarte staafjes) op de module zijn bevestigd en goed aangedraaid zijn. Indien dit het geval is en je nog steeds slecht bereik hebt, kan het liggen aan de locatie van je computer. Wellicht heb je een extra Wi-Fi access point nodig of dien je de PC te verplaatsen. Je kunt ook altijd overwegen om een ethernet-kabel te leggen voor de meest snelle, betrouwbare vorm van internet.

WiFi Antenne Uitleg
De ventilatoren draaien erg hard bij het opstarten, is dit normaal?
Ja dit is normaal. De meeste moederborden laten de ventilatoren hard draaien totdat ze informatie krijgen van de temperatuurmeters. Vervolgens zullen ze zich aanpassen naar de ingestelde (standaard) curve. Wanneer ze op 100% blijven draaien, terwijl je geen intense games/programma's draait, is het verstandig even contact op te nemen.
Verkopen jullie ook producten die ik niet op de site kan vinden?
Afhankelijk van de producten die je zoekt kunnen wij buiten de site om ook goederen leveren. Voor een Offerte kun je mailen naar info@computer-bestel.nl.
Verkopen jullie ook losse computer componenten?
Nee, je kunt bij ons enkel volledige GamePC samenstellingen bestellen. Gaming-accessoires zoals toetsenbord en muis of games/software zijn wel los verkrijgbaar.
Hebben jullie ook een showroom?
Nee, wij hebben geen fysieke showroom. Je bent echter altijd welkom op onze HQ en dan helpt een medewerker je graag verder met het kiezen van de juiste samenstelling voor jou.
Kan ik mijn order na het plaatsen nog aanpassen?
In de meeste gevallen is binnen 24 uur iedere wijziging mogelijk. Afhankelijk van de voortgang van je bestelling worden de mogelijkheden hierin beperkt. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact met ons op o.v.v. je bestelnummer via de chat, mail of telefoon.
Waarom is de prijs van mijn opgeslagen samenstelling duurder dan gisteren?
De prijzen van computer hardware veranderen dagelijks. Om jou te voorzien van de beste prijs voor jou GamePC passen wij onze prijzen dus dagelijks aan. Hierdoor kan het voorkomen dat soms jouw samenstelling duurder is dan toen je hem samenstelde.
Ik heb een fout gevonden op de website, waar kan ik dit melden?
Heel tof dat je ons wilt helpen bij het verbeteren van de website! Als je een mail stuurt naar info@computer-bestel.nl met daarin de situatie en eventueel screenshots, dan kunnen we er gelijk mee aan de slag.
Ik heb een vraag, hoe kan ik dit indienen?
Als je vragen hebt kun je bij ons terecht via de bekende kanalen: E-mail, telefoon, Discord, Instagram en Facebook.
Ik heb een suggestie/tip, waar kan ik deze insturen?
Je kunt deze naar ons mailen via info@computer-bestel.nl o.v.v. suggestie/tip
Kunnen jullie mij sponsoren?
Wij krijgen meerdere mails per dag met de vraag of we iemand willen sponsoren. Zoals je wellicht kan begrijpen doen we niet zomaar, hier moet wat tegenoverstaan. De minimale "toegangseis" voor het in aanmerking komen voor sponsoring is 10.000 abonnees/volgers/likers op Youtube/Twitch/Instagram waarbij de content gericht is op gaming/technologie. Voldoe je hieraan dan mag je een mailtje sturen naar info@computer-bestel.nl.
Waarom kunnen jullie zo goedkoop de PC's aanbieden?
Wij checken dagelijks voor de laagste prijzen bij onze leveranciers, zodat wij onze onderdelen zo voordelig mogelijk in kunnen kopen. Daarnaast controleren we regelmatig onze directe concurrenten, zodat onze prijzen scherper zijn dan bij hun. Zo betaal je bij ons nooit teveel.
Ik wil graag een review over jullie schrijven, waar kan ik dit doen?
Ben je tevreden met je bestelling en wil je graag anderen helpen met hun keuze door je ervaring te delen? Schrijf dan een review over ons op Kiyoh. Jouw eerlijke ervaring helpt ons om onze service te verbeteren en anderen om de juiste keuze te maken, dus wacht niet langer!

Schrijf hier je review op KiyOh.
Kan ik ook stage lopen bij Computer-Bestel?
Dit kan zeker! Computer-Bestel.nl is een door de SBB erkend leerbedrijf en we hebben regelmatig stageplekken beschikbaar voor studenten op MBO niveau 2/4. Kijk voor meer informatie onze vacaturepagina.

Ga hier naar ons vacature overzicht.
Ik wil graag bij Computer-Bestel werken. Is er een vacature?
Begrijpelijk. We hebben echter niet altijd plaatsen beschikbaar, dus kijk even op onze vacaturepagina of er op dit moment een plek voor je beschikbaar is. Je mag altijd een open sollicitatie mailen naar info@computer-bestel, met daarin jouw CV en sollicitatiebrief. Vermeld in de brief duidelijk voor welke functie(s) jezelf beschikbaar wilt stellen en waarom jij geschikt bent voor Computer-Bestel. Wanneer er een plek beschikbaar komt, zullen we altijd naar de open sollicitaties kijken.

Ga hier naar ons vacature overzicht.
Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
Voor verzending:
De geaccepteerde vormen van betalen zijn: IDeal, Mister Cash, PayPal, Creditcard, SprayPay en bankoverschrijving.

Bij afhalen :
Bij het afhalen kun je tevens betalen via PIN of contant.
Kan ik bij jullie gespreid/achteraf betalen?
In samenwerking met SprayPay kun je bij ons gespreid betalen.

Je kunt kiezen om af te betalen in termijnen van 36, 24, 18 of 12 maanden met een rentepercentage van 10.

Aangezien SprayPay een officieel erkende financiële instelling is, gelden hiervoor specifieke vereisten:

- Je moet minimaal 23 jaar of ouder zijn
- Je hebt een adres in Nederland waar je de bestelling op wilt laten leveren
- Je hebt een Nederlands telefoonnummer
- Je hebt een Nederlands bankrekeningnummer
- Je hebt geen negatieve BKR registratie en geen negatieve SprayPay registratie

Heb je vragen over het aangaan van een SprayPay financiering. Informeer dan hiervoor bij SprayPay zelf via SprayPay.nl
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen op de website zichtbaar zijn inclusief BTW.
Kan voor mijn buitenlandse Firma/bedrijf de BTW worden verlegd?
Ja dit is mogelijk. Vul tijdens het bestellen een geldig BTW/VAT nummer in combinatie met de bedrijfsgegevens die bij dit nummer horen.

Kies als betaalmethode bankoverschrijving. Na de bevestiging ontvang je van ons een factuur met betaalinstructies. De BTW is op deze factuur dan voor je verlegd.

Kies je toch voor een andere betaalmethode dan dien je eerst de BTW te moeten betalen. Deze wordt dan na controle van je BTW nummer aan je terugbetaald.

Mocht je ergens anders willen laten leveren, geef dit dan duidelijk aan in het opmerkingen veld van je bestelling.
Is het mogelijk om een Game PC te bestellen met een zakelijke omschrijving?
Alhoewel dit voor de fiscus niet noodzakelijk is kunnen wij dit op verzoek voor je toepassen. Vraag hiernaar bij één van onze medewerkers.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.
Kan ik bij gespreid betalen ook sneller aflossen?
Jazeker. Als je meer afbetaald dan de gebruikelijke, maandelijkse bedragen dan wordt het totaalbedrag automatisch verlaagd. Vervolgens betaal je rente over het nieuwe openstaande bedrag. Aan het eerder aflossen zitten geen extra kosten verbonden.
Waarom kan ik niet kiezen voor gespreid betalen?
Gespreid betalen via Spraypay is alleen beschikbaar voor inwoners van Nederland en bedragen onder de €5000,-. Indien je niet voldoet aan één van deze voorwaarden zie je de optie niet.

Heb je vragen over het aangaan van een SprayPay financiering of de acceptatie hiervan. Informeer dan hiervoor bij SprayPay zelf via SprayPay.nl
Krijg ik een BKR-registratie bij gespreid betalen?
Ja, je krijgt altijd een BKR-registratie bij een lening. Deze wordt echter pas negatief wanneer je meer dan 2 maanden achterloopt met de betalingen.
Zijn er extra kosten verbonden aan bepaalde betaalmogelijkheden?
Betalingen via iDeal, bankoverschrijving en pin/contant zijn gratis, de andere betaalopties brengen transactiekosten met zich mee.
Hoe weet ik dat mijn betaling gelukt is?
Wanneer je succesvol betaald hebt met Ideal krijg je hier onmiddellijk bevestiging van via de mail. Voor alle andere betaalmethodes krijg je na controle op een later moment bevestiging dat je betaling gelukt is via de mail.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren door heel Europa. Voor het versturen naar het buitenland kunnen wel langere levertijden gelden.
Hoe word ik op de hoogte gehouden omtrent de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestiging mail met daarin je factuur en besteloverzicht. Op het moment dat wij je computer verzenden(de dag voor levering) ontvang je van ons een mail met daarin de Track en Trace code. Deze code geeft je de mogelijkheid de geplande levertijd van je bestelling in te kijken. Kun je de Track en trace code nog niet volgen? Wacht dan tot na 7 uur, meestal duurt het een paar uur voordat de Track en Trace code zichtbaar is.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn GamePC binnen krijg?
In de beschrijving van de configurator kun je de gemiddelde levertijd van het betreffende model aflezen. Het komt soms voor dat door omstandigheden de levertijden langer zijn. Bijvoorbeeld bij specifieke componenten die langer op zich laten wachten dan verwacht. Voor de actuele verwachte levertijd voor jouw specifieke samenstelling kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice.
Wat is de levertijd naar België?
Zendingen naar België nemen normaliter ongeveer 1 à 2 werkdagen extra in beslag. Je bestelling kan hierbij geleverd worden van maandag t/m zaterdag.
Ik heb de verkeerde adresgegevens ingevuld, wat moet ik nu doen?
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@computer-bestel.nl o.v.v. je bestelnummer, de situatie en het juiste adres met het e-mailadres waarmee je hebt besteld.
Als ik kies voor afhalen heb ik mijn bestelling dan sneller?
Wij geven geen voorrang aan afhaal-bestellingen t.o.v. verzend-bestellingen. Je bespaart je dus hoogstens één werkdag qua verzendtijd.
Kan ik mijn bezorgdatum zelf kiezen?
We kunnen een bestelling later voor je verzenden in geval van vakanties e.d. indien je dit aangeeft in de opmerkingen. De daadwerkelijke dag van bezorging hebben wij echter geen invloed op.
Mijn bestelling is incompleet, waar is de rest?
Indien het gaat om een accessoire of game die je bij jouw PC hebt besteld, dan kan het zijn dat deze eerder/later aankomt dan de GamePC. Deze worden namelijk vanaf verschillende locaties verzonden. Mis je componenten in je GamePC of wacht je al langer dan een week op je accessoire/game, neem dan contact op via info@computer-bestel.nl.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij Computer-Bestel.nl worden alle bestellingen gratis geleverd. Ook naar het buitenland!
Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat nu?
Zie je tijdens de bezorgpoging dat er zichtbaar/hoorbaar (klinkelend glas o.i.d.) iets stuk is, weiger het pakket dan aan de deur. Kom je er naderhand achter dat er schade is, maak dan onmiddellijk foto's hiervan en stuur deze binnen 48 uur naar info@computer-bestel.nl.
Waar is mijn verzending?
Binnen 3 uren nadat de bestelling verzonden is krijg je een track & trace in je e-mail, waarmee je je bestelling kunt traceren. Vergeet niet je spam folder te checken voor deze mail. Normaliter duurt het 1-3 werkdagen totdat je pakketje aankomt. Duurt het langer dan een week, neem dan even contact met ons op.
Met welke vervoerder worden de pakketten verzonden?
GamePC's worden verzonden met PostNL. Accessoires e.d. worden verzonden met verschillende bezorgingsdiensten.
Kan ik mijn GamePC ook komen afhalen?
Ja hoor, door "ophalen" te selecteren tijdens het plaatsen van de bestelling, wordt er een afhaalopdracht van gemaakt. Wil je nadat je de bestelling geplaatst hebt toch de PC afhalen, neem dan even contact met ons op.
Wat is de status van mijn bestelling?
Wanneer je jouw bestelling gedaan hebt, houden we je op de hoogte van je bestelling via de mail en kun je de huidige status controleren in het "Mijn account" gedeelte van de website. Je zult geïnformeerd worden bij de volgende statussen:
Krijg ik de Game PC standaard met Windows geleverd?
We installeren op al onze systemen Windows 10 (64 bit, Nederlandstalig). Deze versie is nog niet door ons geactiveerd en bevind zich in de demo-modus. Deze kun je 30 dagen lang zonder tekortkomingen gebruiken. Daarna kun je ook nog steeds Windows blijven gebruiken, maar vervallen er enkele functionaliteiten. Tijdens je bestelling kun je ervoor kiezen om een Windows licentie erbij te kopen. Heb je achteraf toch nog een licentie nodig? Klik hier om een Windows Licentie te kopen.
Moet ik mijn PC nog in elkaar zetten?
Nadat je jouw ideale samenstelling hebt uitgezocht en besteld gaan wij onmiddellijk aan de slag met jouw gloednieuwe GamePC. De computer wordt zorgvuldig in elkaar gezet, waarna de software wordt geinstalleerd. Vervolgens wordt de PC uitgebreid getest, stevig verpakt en zo snel mogelijk naar jou verzonden! De PC is hierdoor dus plug-en-play, zodat jij je alleen druk hoeft te maken over je KDA-scores. ;)
Krijg ik de GamePC standaard geleverd met een monitor/toetsenbord/muis?
Nee, er zit standaard geen monitor, toetsenbord of muis bij de GamePC. De reden hiervoor is dat deze randaccessoires erg uiteenlopen qua mogelijkheden en functies, waardoor het kiezen van één standaard vrijwel onmogelijk is. Het vinden van de juiste accessoire(s) voor jou en jouw samenstelling vinden we belangrijker, wees daarom niet bang om een vraag te stellen aan ons deskundig personeel. Zelf rondkijken mag natuurlijk ook, je vind alle gameaccessoires hier.
Hebben de PC's ook Wi-Fi?
Onze GamePC's hebben standaard geen Wi-Fi. Door een moederbord te selecteren met Wi-Fi tijdens het samenstellen of een aparte Wi-Fi kaart te selecteren bij het kopje "Internetkaart" kun je Wi-Fi toevoegen aan jouw GamePC.
Testen jullie de PC's ook?
Absoluut. Wanneer jouw GamePC gebouwd is, zullen wij de onderdelen testen met krachtige testprogramma's om er zo verzekerd van te zijn dat we een goed-werkende PC naar jouw opsturen.
Ik heb zelf nog een hardeschijf / SSD, kunnen jullie die voor mij inbouwen?
Als je bij de opmerkingen aangeeft dat je nog een SSD/HDD hebt die je wilt gebruiken, dan leggen wij de benodigde bekabeling voor jou aan. Wanneer je de PC binnen krijgt kun je deze dan zelf eenvoudig aansluiten.
Moet ik de drivers nog installeren op de PC?
Nee hoor, die installeren wij al voor jou. Je hoeft slechts de stekkers erin te steken en op de aanknop te drukken, aangezien je PC Plug-en-Play is.
Kan ik later de PC nog upgraden?
In principe sta je vrij om je PC te upgraden wanneer je wilt, echter vervalt hiermee mogelijk wel de verlengde garantie die je bij ons hebt lopen. Neem dus even contact met ons op voordat je begint met sleutelen, dan kunnen we kijken wat er mogelijk is. Daarom bieden we op verzoek ook upgrades aan, neem hiervoor contact met ons op via de mail met je bestelnummer en upgrade-wensen.
Wat is het verschil tussen een gewone PC en een GamePC?
Beiden zijn desktop computers, maar een GamePC is meestal een stuk krachtiger. Programma's zoals Word, Excel en dergelijke werken hierop naar behoren. Sterker nog ze werken waarschijnlijk zelfs sneller, waardoor je eerder klaar bent met je (huis)werk en sneller kunt gamen!
Hoe weet ik of alles in me samenstelling wel met elkaar samenwerkt?
Alle mogelijke combinaties zijn getest en werken met elkaar. Er kunnen dus geen foute samenstellingen worden gemaakt. Bij sommige onderdelen staat erbij vermeld dat dit mogelijk niet past in alle samenstellingen. In dit geval kun je het beste even een medewerker vragen om advies.
Ik heb een samenstelling gemaakt, maar hoe weet ik of alles goed samenwerkt?
Alle mogelijke combinaties zijn uitvoerig getest en werken met elkaar. Er kunnen dus geen samenstellingen worden gemaakt die niet werken. Bij sommige onderdelen staat erbij vermeld dat deze mogelijk niet passen in alle samenstellingen. In dit geval of wanneer je advies wilt over je samenstelling, kun je het beste even contact opnemen met een medewerker telefonisch of via de chat (blauwe tekstbubbel linksonderin).
Ik wil graag een specifiek onderdeel die jullie niet aanbieden in de configurator, kan dat?
Wij denken in dit soort gevallen graag met je mee. Als je op zoek bent naar een specifiek onderdeel, zoals een Grafische Kaart, CPU-koeler of case, dan kun je een offerte laten opmaken door één van onze medewerkers. Dit doe je door een mail te sturen naar info@computer-bestel.nl, onder vermelding van "Offerte" met jouw specifieke eisen.
Kan ik met mijn samenstelling de game spelen die ik wil spelen?
In de configurator heb je bovenin de mogelijkheid om "Game prestaties" aan te klikken. Deze laat de prestatie van je PC zien met de verschillende instellingen. Staat jouw specifieke game er niet bij of wil je een schatting van het aantal FPS dat je gaat halen? Zoek dan even op Youtube met: " Jouw processor + jouw grafische kaart + jouw game" en je zult daar een video vinden van de betreffende combinatie.
Wat is RGB?
RGB is de afkorting voor Red-Green-Blue en staat in deze context voor de kleurrijke lichteffecten die tegenwoordig vaak toegevoegd worden aan componenten. Wil je graag een onderdeel die toevallig RGB heeft en heb je dit liever niet aan, schrijf dit dan even in het opmerkingen veld tijdens het bestellen.
Ik wil meer opslagruimte / RAM dan wat jullie aanbieden, kan dat?
Wij denken in dit soort gevallen graag met je mee. Als je op zoek bent naar meer RAM-geheugen of meerdere HDD/SSD's, dan kun je een offerte laten opmaken door één van onze medewerkers. Dit doe je door een mail te sturen naar info@computer-bestel.nl, onder vermelding van "Offerte" met jouw specifieke eisen.
Heb ik een streaming kaart nodig om te streamen?
Een Streaming kaart is niet nodig wanneer je PC-games gaat streamen en een fatsoenlijke samenstelling hebt. De streaming kaart is onmisbaar wanneer je content van buiten je PC, zoals vanaf consoles of TV, in je stream wilt brengen.
Ik heb geen verstand van computers, hoe kies ik de juiste onderdelen?
In het volgende blogartikel hebben we uitgelegd hoe je overwogen keuze kunt maken voor jou computer:

https://www.computer-bestel.nl/gamers-blog/Hoe-stel-je-de-juiste-GamePC-samen/143

Als je verder nog vragen hebt kun je ons ook altijd om hulp vragen in de chat (blauwe tekstbubbel linksonderin), een mail sturen naar info@computer-bestel.nl of even telefonisch contact met ons opnemen.
Hoe lang is de standaard garantie op jullie producten?
Garantie is afhankelijk van het type product dat je bij ons koopt:

Computers, minimaal 36 maanden en maximaal 48 maanden. Afhankelijk van je gekozen computer en gekozen garantie pakket.

Accessoires en Game Gear, 90 dagen via Computer-Bestel.nl en daarna eventueel nog via de fabrikant zelf.

Software en Games, 90 dagen
Wat is hardware garantie?
De (standaard) hardware garantie geeft je garantie op alle hardware problemen die niet voortkomen uit ondeugdelijk gebruik. De eerste 2 jaar wordt kapotte hardware 100% kosteloos gerepareerd of vervangen binnen 30 dagen, daarna betaal je enkel het werkloon voor het vervangen/repareren van de hardware.
Wat is hardware & software garantie?
Bij de uitbreiding "4 jaar hard- en softwaregarantie" krijg je naast de standaard garantie op hardware ook ondersteuning bij computerproblemen die voortvloeien uit softwaregebruik. Wij zullen deze zoveel mogelijk op afstand proberen op te lossen, zodat je beschikking houdt over je GamePC.
Wat is de VIP garantie?
Bij deze garantie krijg je dezelfde garantie als de "4 jaar hard- en softwaregarantie", maar worden storingen en defecten binnen 7 werkdagen voor je opgelost. Daarnaast kun je de PC altijd kosteloos naar ons laten opsturen of laten ophalen indien mogelijk (pick up & return)
Hoe kan ik aanspraak doen op mijn garantie?
Wanneer je een probleem constateert raden we je aan z.s.m. contact op te nemen met ons via de mail:info@computer-bestel.nl. Stuur ons daarin zoveel mogelijk details over je probleem en eventuele screenshots/foto's zodat we kunnen vaststellen waar het probleem ligt. Wanneer duidelijk is dat het probleem niet op afstand opgelost kan worden kun je hier een retour aanvragen.

Dien een garantieaanvraag in.
Hoe lang duurt het voordat mijn GamePC gerepareerd is?
Dit verschil heel erg van case op case, aangezien dit afhankelijk is van de complexiteit van de storing en het betreffende onderdeel. We proberen dit altijd zo snel mogelijk op te lossen en daarom heb je meestal je PC binnen twee weken terug. In sommige gevallen komt het echter voor dat het langer duurt. Tip: ben je van nature ongeduldig of afhankelijk van de computer voor je werk, neem dan de VIP-garantie.
Mijn computer is nét buiten de garantieperiode stuk gegaan, is er iets mogelijk?
Stuur even een mail naar info@computer-bestel.nl, dan kijken we even wat er mogelijk is.
Behoud ik mijn garantie als ik zelf onderdelen heb vervangen, de kast open of andere aanpassingen heb gedaan?
Dit hangt af van de werkzaamheden die je verricht op de computer. We raden je daarom altijd aan om eerst even contact op te nemen met ons, voordat je bezig gaat. Zo kunnen we je eventueel ook assisteren in je bezigheden.
Hoe moet ik mijn product inpakken als ik deze wil retourneren?
Het beste is als je het product terugstuurt in de originele verpakking. Daarom raden we je ook aan om deze te bewaren (in ieder geval zolang je garantie hebt), zodat je deze altijd veilig kunt versturen.

LET OP: Zorg er ook voor dat je de originele verzendlabelstickers hebt verwijderd, zodat er geen verzendfouten gemaakt kunnen worden.

Heb je de originele verpakking niet meer, zorg er dan voor dat het goed en stevig verpakt is zodat het niet (verder) stuk kan gaan tijdens transport.
Binnen hoeveel dagen kan ik retourneren?
Je hebt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst, waarin je jouw bestelling mag retourneren.
Hoeveel geld krijg ik terug als ik een product retourneer?
Zolang het product in de originele staat en verpakking verkeert krijg je het volledige aankoopbedrag terug minus verzendkosten en/of assemblagekosten. Indien het product niet in originele verpakking/staat verkeert zal er een waarde mindering berekend worden.
Kan ik de retournatie gratis opsturen?
Nee. De kosten voor de terugzending liggen bij jou. Er zijn uitzonderingen hierop, zoals wanneer een product bijv. kapot is aangekomen of je het verkeerde product hebt ontvangen.
Wanneer krijg ik het geld van mijn annulering/retournering teruggestort?
Binnen 14 dagen ontvang je het bedrag terug via de gebruikte betaalmethode.
Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst en wil deze annuleren.
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via Chat/Telefoon. Afhankelijk van de drukte kan het zijn dat wij jouw bestelling niet op tijd kunnen aanpassen of annuleren voordat het al verwerkt is. In dat geval adviseren we je de order te weigeren aan de deur.
HULP NODIG?

Telefoon grootNeem dan contact op!
0512 - 751264
info@computer-bestel.nl