Kies hier waar over je vraag gaat






Worden de Game PC’s kant en klaar geleverd?

Na het uitzoeken van de perfecte samenstelling gaan wij aan de slag met jouw Game PC. We bouwen hem, installeren de software en daarna testen we de computer uitgebreid zodat jij thuis gelijk aan de slag kunt met jouw nieuwe Game PC.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op de website zichtbaar zijn inclusief BTW.

Wat is de levertijd van jullie Game PC’s?

Op onze Game PC’s zit in de meeste gevallen een levertijd van 1 werkdag(afhankelijk van onze voorraad). In de regel geld: 'Voor 3 uur besteld de volgende werkdag geleverd'.

Hoe lang is de standaard garantie op jullie producten?

Op al onze producten leveren wij standaard 2 jaar lang garantie. Op onze Game Computers kunt u tevens kiezen voor een extra jaar garantie.

Ik heb een systeem samengesteld, maar hoe weet ik of alles wel met elkaar samenwerkt?

Alle mogelijke combinaties zijn getest en werken met elkaar. Er kunnen dus geen foute samenstellingen worden gemaakt. Bij sommige onderdelen staat erbij vermeld dat dit mogelijk niet past in alle samenstellingen. In dit geval kun je het beste even een medewerker vragen om advies.

Kan ik bij jullie gespreid/achteraf betalen?

Het is bij ons niet mogelijk om gespreid of achteraf te betalen. Wil je liever betalen bij ontvangst? Kiest dan voor rembours of haal je bestelling af bij onze afhaallocatie.

Wat zijn de verzendkosten bij jullie?

Onze verzendkosten zijn gratis boven de 200 euro, zelfs naar het buitenland. Onder de 200 euro betaal je bij ons €8,30 verzendkosten.

Wordt er standaard Windows bij de Game PC geleverd?

We installeren op al onze systemen Windows 10(64 bit, Nederlandstalig). Deze versie is door ons nog niet geactiveerd. U kunt bij uw computer ervoor kiezen om er een licentie code bij te kopen.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

De geaccepteerde vormen van betalen zijn: IDeal, Mister Cash, Paypal en bankoverschrijving. Verder kun je bij bestellingen tot maximaal 1000 euro betalen via Creditcard en Rembours. Bij het afhalen kun je tevens betalen via PIN of contant.

Verkopen jullie ook producten die ik niet op de site kan vinden?

Afhankelijk van de producten die je zoekt kunnen wij buiten de site om ook goederen leveren. Voor een Offerte kun je mailen naar info@computer-bestel.nl

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren door heel Europa. Voor het versturen naar het buitenland kunnen wel langere levertijden gelden.

Hoe word ik op de hoogte gehouden omtrent de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestigings mail met daarin je factuur en besteloverzicht. Op het moment dat wij je computer verzenden(de dag voor levering) ontvang je van ons een mail met daarin de Track en Trace code. Deze code geeft je de mogelijkheid de geplande levertijd van je bestelling in te kijken. Kun je de Track en trace code nog niet volgen? Wacht dan tot na 7 uur, meestal duurt het een paar uur voordat de Track en Trace code zichtbaar is.

Is het mogelijk om een Game PC zakelijk te bestellen met een zakelijke omschrijving?

Voor deze vraag kun je het beste contact opnemen met één van onze medewerkers.